Thursday, April 14, 2011

Kalotaszegi






This is one of the first patterns that I learnt how to do as a child, it's a traditional pattern from the region of Kalotaszeg, Transylvania. This one is all in black, but you can get pretty nice result if you combine some different colors :-)







Kalotaszegi gyöngygallér :-) Ez az egyik első minta, amit megtanultam annakidején mikor elkezdtem gyöngyöt fűzni. Ez egy tiszta fekete darab, de szép hatásokat lehet elérni különbözö színek kombinálásával...

6 comments:

  1. Szia!

    Ennek elkérhetném a mintáját? Egy néptáncos barátnőmnek szeretném megfűzni születésnapjáta :) Ide várnám, ha lehet: lilyjames@citormail.hu

    Köszönöm.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szia :-) Megprobalom lerajzolni es kuldom ma vagy holnap! (remelem meg nem keso)

      Delete
    2. Valami miatt nem megy el az email a cimre amit megadtal? Biztos, hogy helyes? Vagy van esetleg masik cimed?

      Delete
  2. Szia,

    Tavaly nyáron egy ugyan ilyen nyakláncot vásároltam és szeretnék hozzá fűzni egy karkötőt is. El tudnád küldeni nekem is a mintát? dilona03@gmail.com

    Köszi

    ReplyDelete
  3. Szia!

    Én vajdasági vagyok. Nagyon tetszik ez a kalotaszegi gyöngygallér. A menyem nagyon szereti a népies motívumokat. Ha el tudnád küldeni ennek a gyöngygallérnak a mintáját nagyon megköszönném. Esetleg ha van még kalotaszegi gyöngygallér mintád és megosztanád velem, akkor szívesen megfűzném a menyemnek.

    Üdvözlettel Ibolya

    iraffai61@gmail.com

    ReplyDelete
  4. ez a gallér különösen jól sikerült :D
    nekem is el tudnád küldeni a fűzésmintát? sárközit, ukránt, meg erdélyit tudok, de ezt eddig még nem sikerült megtalálnom... e-mail címem: ryzsacicus@gmail.com
    előre is köszönöm :)

    ReplyDelete